poniedziałek, 20 stycznia 2014

1. Rocker

Dzień jak co dzień, starzy napici śpią pośród butelek po alkoholu. Nic nie zwykłego po prostu szara rzeczywistość, a robotą muszę zająć się ja bo kto niby inny skoro ojciec ledwo co stoi na nogach... Tak w ogóle to zapomniałem się przedstawić chociaż komu to potrzebne skoro każdy w domu widzi we mnie "niewolnika".Przejdźmy do rzeczy, imię Rocker wiele osób nazywa mnie Rocki i wolę znacznie bardziej tym się posługiwać. Nie wiem co skłoniło moich 'rodziców' do nadania mi takiego imienia, ale cieszę się że mam takie a nie jak mój brat- Locki. Więcej o sobie opowiadać nie będę na co to komu, najwyżej kiedy indziej. Niby życie mam ciężkie, jednak się nie poddaję dobrze że przynajmniej możemy mieć marzenia. Bardo możliwe że nigdy nie uda mi się spełnić no ale można sobie wyobrazić jak to by było.Dobrze że przynajmniej są takie zaciszne miejsca jak ta polana wszędzie zielono, dookoła las, spokój cisza czego chcieć więcej. Tylko ja notatnik i odgłosy natury w wokół.

2 komentarze:

  1. Fajnee <3 Będę czytać dalej !! Czekam na rozdział 2 ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, strasznie nam miło <3. Mam nadzieje że dwójka Cię nie rozczaruje ;) K&O

      Usuń